söndag 6 januari 2013

Äntligen händer det något...

Jag har ju tagit det väldigt lugnt under julhelgerna som varit, har inte haft någon ork att göra någonting vettigt.
Försökte hämta inspiration från diverse inredningstidningar och böcker, och visst, inspirationen kom men inte orken.
Men så hände det något!
De där fotona som legat och väntat på att få komma upp på väggen, kom plötsligt upp på väggen! Och symaskinen letade sig igår fram från sitt krypin, så jag fick sytt ett par soffkuddar av det där tyget som legat och väntat länge på att bli just soffkuddar!
Ja, det börjar kännas som att jag är tillbaka på banan igen.
Undrar om det inte får bli lite utepyssel idag...?
Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Jag är inne i samma banor som du. Förra veckan var jag till det svenska möbelhuset och köpte ramar. Nu ska det sättas in bilder och sen hoppas jag att de blir upphängda innan påsk. Det där med kuddar påbörjade jag innan jul, men det blev fel och jag tappade lusten. Ska se om jag hittar den där borttappade lusten i nåt hörn...
    Här har det regnat och varit dimmigt hur länge som helst och jag har inte kommit ut under hela julhelgen. Längtar till våren och trädgården!!
    Ha en god fortsättning på det nya året!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Men visst känns det som om man kommer upp över ett krön, bara nyår är överstökad? Nu är det nerförsbacke till våren, även om det säkert kommer massor av snö o rusk ännu. Men nu har vi nytt år och baske mej, visst känns det som om man fått ny energi!
    Så fint det blev med ramarna så i grupp!
    kram elsamarianne

    SvaraRadera
  3. Jag väntar fortfarande på den där inspirationen och orken. Hoppas att den kommer till mig också snart!
    Snyggt blev det med tavlorna och soffkuddarna kanske kommer sen?!

    Kram från Agneta

    SvaraRadera

Vad gulligt att du tar dig tid att lämna en kommentar :-)
Om du inte har en egen blogg, så kan du välja att kommentera som "anonym" om du vill skriva något.
Tack :-)